Praktiskais seminārs

BEZBUDŽETA MĀRKETINGA PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA

Kā īstenot efektīvu mārketinga plānošanu un vadīšanu ierobežota budžeta apstākļos mazā un vidējā uzņēmumā

Mārketings šodien ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ietekmē un nosaka uzņēmumu attīstību. Veiksmīgas mārketinga aktivitātes joprojām ir spēcīgākais instruments, ar kuru pareizi rīkojoties, uzņēmuma ir iespēja sasniegt nospraustos mērķus. Tajā pašā laikā lielai daļai uzņēmumu viens no lielākajiem šķēršļiem liela mārketinga kampaņas rīkošanai ir nelielās budžeta iespējas.

Lai palīdzētu rast risinājumu bezbudžeta mārketinga pielietošanai, ikvienam ir iespēja apmeklēt semināru “BEZBUDŽETA MĀRKETINGA PLĀNOŠANA UN VADĪŠANA: kā īstenot efektīvu mārketinga plānošanu un vadīšanu ierobežota budžeta apstākļos mazā un vidējā uzņēmumā”.

Semināra laikā tiks skaidroti bezbudžeta mārketinga pielietošanas elementi, pretstatot tos tradicionālajām mārketinga metodēm. Dalībniekiem būs iespēja izvērtēt savu līdzšinējo mārketinga darbību un praktiski izstrādāt jaunas idejas savam uzņēmumam.
 

Semināra norises laiks: 22. jūlijā plkst. 10.00–13.30
Semināra norises vieta: Rīgā, Kr. Barona ielā 34, 2. stāvā
Semināra organizators: Praktiskā mārketinga akadēmija
Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 99,- (standarta cena – 249 EUR).


Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv

“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.

 
 


Mārketinga un zīmola komunikācijas eksperte Ligita Āzena.
Ligita Āzena ir mārketinga un zīmolvadības eksperte ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi mārketinga vadībā, mārketinga komunikācijā un zīmola veidošanā un vadīšanā. Savā karjerā ir vadījusi vairāku uzņēmumu mārketinga nodaļas un projektus gan mazos, gan vidējos, gan lielo klientu B2B segmentos, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem uzņēmumiem.
 






Semināra saturs:
 
1. Mārketinga plānošana un jaunu ideju meklēšana (prāta vērta)
 
2. Integrētā mārketinga komunikācijas vadība (uzņēmuma tēls, sabiedriskās attiecības, reklāma un tiešais mārketings)
 
3. Jaunākās tehnoloģijas mārketingā 
 
4. Mārketinga budžeta optimizācija 
 
Seminārs tiek veidots kā meistarklase, kuras laikā tiks skaidroti bezbudžeta mārketinga pielietošanas elementi, pretstatot tos 
tradicionālajām mārketinga metodēm; būs iespēja izvērtēt savu līdzšinējo mārketinga darbību un praktiski izstrādāt jaunas idejas savam uzņēmumam.    
Semināra / kursu laikā tiks prezentētas jaunākās tendences šajā jomā. 
 
Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos Bezbudžeta mārketinga plānošana un vadīšana semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts