Semināra programmā:
1. Iestāžu, uzņēmumu dokumentu pārvaldība un tās ieviešana:
1.1.Dokumentu pārvaldība iestādē, uzņēmumā.
1.2.Normatīvo aktu, standartu, kas regulē dokumentu pārvaldības procesu prasības.
2. Dokumenta juridiskais spēks.
3. Izmaiņas pārvaldes dokumentu noformēšanā:
3.1.Dokumentu izstrādāšana un noformēšana (rekvizīti, dienesta atzīmes, dokumenta teksts);
3.2. Prasme izstrādāt un noformēt pārvaldes sistēmas dokumentus saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem:
3.2.1. Organizatoriskie dokumenti.
3.2.2.Rīkojuma dokumenti.
3.2.3. Sarakstes dokumenti.
3.2.4. Publisko tiesību līgumi.
3.2.5. Personāla dokumenti.
3.2.6. Faktu fiksējoši dokumenti.
4. Institūcijas / uzņēmuma dokumentu pārvaldības procesa organizācija:
4.1.Organizatoriskie dokumenti, kas nosaka dokumentu pārvaldību;
4.2. Dokumentu uzskaite, aprite un reģistrācijas veidi (lietu nomenklatūra, dokumentu klasifikācija, reģistru uzskaite, aprites shēmas).
5. Dokumentu atvasinājumi un dokumenta dublikāts .
6. Atbildes uz jautājumiem.