Kvalifikācijas celšanas apmācības katram biroja darbiniekam

EFEKTĪVS DARBS BIROJĀ PAAUGSTINĀTAS INTENSITĀTES, TAI SKAITĀ KRĪZES, APSTĀKĻOS
 
Ikviens darba devējs ir ieinteresēts efektīvā darbā, taču nenoliedzami, ka Covid-19 ienākšana mūsu ikdienā ir raisījusi straujas pārmaiņas arī uzņēmumu darba organizācijā, lielu uzsvaru liekot tieši uz attālinātu darbu. Kā organizēt efektīvu darbu birojā paaugstinātas intensitātes apstākļos? Kā strādāt krīzes apstākļos? Kā plānot laiku un nodrošināt efektīvu komunikāciju? 

Lai rastu atbildes uz šiem jautājumiem un lai darbs birojā būtu efektīvs, ikvienam ir iespēja apmeklēt kvalifikācijas celšanas apmācības  “EFEKTĪVS DARBS BIROJĀ PAAUGSTINĀTAS INTENSITĀTES, TAI SKAITĀ KRĪZES, APSTĀKĻOS”.

Apmācību ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt, kā cīnīties ar stresu, uzzināt par konfliktu risināšanu un efektīvu komunikāciju, efektīvu laika plānošanu, klientu apkalpošanu u.tml.



Apmācību norises laiks: 13. novembrī, 24. novembrī, 7. decembrī un 17. decembrī no plkst. 10.00–14.00

 
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā, pēc dalībnieka vēlmēm – pieejams arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99 + PVN.


Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.
 
Par dalību apmācībās tiek izsniegta 
"Biznesa Akadēmija" apliecība PDF formātā.

Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 



Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 







“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.





SATURA IZKLĀSTS:



1) “Stress un izdegšanas sindroms – kā ar to cīnīties un uzvarēt?” (13.11.2020.)
 
  • Kas ir stress? Stress ir organisma nespecifiska atbilde uz jebkurām tam izvirzītām prasībām. Tās var būt gan pozitīvas, gan negatīvas situācijas. Būtiska ir katra indivīda prasme pielāgoties stresa situāciju atkārtošanās biežumam un ilgumam. Tādas situācijas kā kāršu spēle, negaidīts vinnests var izsaukt ievērojamu stresu, organismam nekādi nekaitējot. 
 
  • Stereotipi un aizspriedumi par stresu vai kā izvairīties no stresa? Izvairīties no stresa nav iespējams un nevajag. Piemērs: gumija.   Stress ir saistīts ar jebkuru darbību - izbēgt no stresa var tikai tas, kurš neko nedara!
 
  • Galvenie faktori, kas veicina stresu: Sevis nepazīšana, nepiemērota nodarbošanās, nesamērīgi augstas prasības pret sevi, darbu, līdzcilvēkiem; sliktas attiecības ar līdzcilvēkiem, tuviniekiem kolēģiem, nerūpēšanās par sevi, neveselīgs dzīvesveids, negatīva attieksme pret dzīvi u.c. 
 
  • Kā tikt galā ar stresu darbā. Metode: līdzsvara aplis. Metode: individuālo resursu apzināšanās. Uzdevums: “Mani glābšanas riņķi”
 
  • Praktiskie ieteikumi stresa profilaksei: Elpošanas vingrinājumi, relaksācijas tehnikas, dažāda veida vizualizācijas u.c.
 
  • Kad jāmeklē palīdzība pie speciālista? Kur var saņemt palīdzību?
 
  • Mīti un realitāte par stresu un izdegšanu darbā. 85% no visiem nelaimes gadījumiem darbā ir saistīti ar stresu. Katrā darbā ir savi stresori, bet ir virkne profesiju, kur to ir būtiski vairāk. Piemēram, profesijās, kur sekunžu laikā jāpieņem svarīgi lēmumi, no kuriem atkarīgas cilvēku dzīvības.
 
  • Praktiski padomi harmoniskai, mierīgai dzīvei: iekšējā spēka apziņa, pozitīva vizualizācija, atbalsta grupa u.c.   

  

2) "Konfliktu risināšana. Sarunu vešanas prasmes" (24.11.2020.)
 

  • Sarunas sastāvdaļas. Sarunas sagatavošana un plānošana. Uzsvari un akcenti.
 
  • Verbālās komunikācijas būtība un struktūra, runātāja un klausītāja mijiedarbība, runas tehnikas un klausīšanās veidi.
 
  • Sarunas priekšnosacījumi – māka klausīties un formulēt viedokli. Aktīva un pasīva klausīšanās. 
 
  • Neverbālās (spontānās) komunikācijas būtība un struktūra: acu kontakts un sejas izteiksme, pieskārieni un ķermeņa kontakts, žesti ķermeņa pozas – par ko tie liecina.
 
  • Signāli, kā atpazīt konflikta draudus.  Konfliktu risināšanas taktikas.
 
  • Valodas formas – runa un raksti. Līdzības un atšķirības – publiskā runa/ikdienas runa.
 
  • Veiksmīgas lietišķas sarunas aspekti. Par ko stāsta apģērbs un izturēšanās. 
 
  • Argumentēšanas spēks elementi un veiksmīgas sarunas priekšnosacījumi: dzirdamība, saprotamība, mērķtiecība, interesantums, dikcija, literārā valoda.
     
3) "Efektīva laika plānošana" (07.12.2020.)
 
  • Laika plānošanas prasmes.
     
  • Kā tikt galā ar “nepatīkamiem” uzdevumiem.
     
  • Veiksmīgas laika izmantošanas nosacījumi.
     
  • Personiskie un kolēģu darba “ritmi”.
     
  • Signāli, ka laiks tiek nevērtīgi izmantots un tā optimizācija.


4) „Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana” (18.12.2020.)

 
1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā.

  • Kādēļ uzņēmumam vajadzīgs “klients” un ko ietver jēdziens “apkalpošana”.
 
  • Ko gaida klients?
 
  • Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā.
 
  • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi.
 
  • Attieksme un tās izpausmes veidi.
 
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās.
 
  • Profesionālo efektivitāte – negatīvo emociju profilakse un pārstrāde.
 
 2.  Kā strādāt ar sarežģītu klientu.
 
  • Kādēļ klienti mēdz būt agresīvi.
 
  • Kontakta dibināšana.
 
  • Emocionālās distances un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē.
 
  • Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu.
 
  • Problēmsituācijas identificēšana, emociju atsijāšana.
 
  • Problēmsituāciju risināšanas algoritms.

 


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/

 
Kontaktinformācija:

Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos biroja vadītāju kvalifikācijas celšanas apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts