Biznesa apmācību sesija

 

"Kā nekļūdīties uzsākot jaunu biznesu – ar ko sākt un kā nodrošināt tā veiksmīgu izaugsmi"


Uzņēmējdarbības ekosistēma attīstās globāli un pat draugu sarunās joko par uzņēmuma bliešanu augšā, bet kā ideju dabūt ārā no dīvāna un noturēt uzņēmuma darbību ilgtermiņā? Par ko un kā uzņēmuma vadītājam ir jādomā? Šobrīd ir jaunuzņēmumu pieaugums Latvijā un pasaulē, bet ilgtermiņā veiksmīgi 1%, tāpēc ir svarīgi zināt risināmo klienta sāpi un pareizi organizēt uzņēmuma darbību, lai pārvarētu neizbēgamās grūtības. Kā būt starp 1 % veiksmīgo jaunuzņēmumu vai turpināt veiksmīgu biznesa darbību jaunu spēlētāju ienākšanas gadījumā? Atbildi uz šo jautājumu radīsiet, piedaloties biznesa apmācību sesijā “Kā izveidot sekmīgu biznesu no nulles – ar ko sākt un kā nodrošināt tā veiksmīgu izaugsmi”.
 
Apmācībās tiks apskatīti jautājumi par biznesu kā nodarbošanās un peļņas avotu, jautājumi par klienta sāpi, līderību, komandas veidošanu, motivāciju, biznesa modeli, pārdošanu un finansējuma avotiem. Apmācību mērķis ir vairot esošajos un topošajos uzņēmējos motivāciju savas uzņēmējdarbības plānošanai un paplašināšanai, veidojot uz klientiem un darbiniekiem balstītu uzņēuma organizāciju.
 


Apmācību norises laiks: 26. maijā, 2. jūnijā, 9. jūnijā, 16. jūnijā no plkst. 15.00–18.00


Reģistrācijas iespējas dalībai semināru ciklā:

SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Dalības maksa – tikai EUR 139 + PVN.
 

Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta "Biznesa Akadēmija" apliecība.

Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/



Apmācību vadītāja – Līga Jupatova. Vadījusi RTU pirmsinkubatoru IdeaLAB, inovāciju platformu Demola Latvia, kuru ietvaros radīja apmācību programmu, vadīja nodarbības par prezentāciju veidošanu, idejas attīstību, problēmas definēšanu, risinājuma prototipēšanu, līderprasmēm un dizaina domāšanu. 

Ieguvusi lietišķās etiķetes sertifikātu no AS Strautmanes etiķetes skolas, interesējas par cilvēku paradumiem, lēmumu pieņemšanu un ietekmēšanu. 

Lokāla un starptautiska pieredze apmācību programmu kursos un vadīšanā. 
Otrā maģistra izglītība Business Environment Administration. Strādā energoefektivitātes uzņēmumā SIA energi un dibinātājas uzņēmumam SIA Deep Dive. 




 

“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.






 


APMĀCĪBU PROGRAMMA:
 
Mērķis ir izprast un aizdomāties par uzņēmuma dibināšanā svarīgiem jautājumiem. 
Apmācības ir balstītas uz idejas validēšanu caur praktisku darbību apmācību laikā un ārpus tām. Apmācības būs kombinācija ar teorētisku klausāmu informāciju, praktiskiem uzdevumiem, diskusiju, atgriezeniskās saiti par individuālajiem uzdevumiem, kā arī praktiskiem un konkrētiem ieteikumiem. 

Apskatāmās situācijas un piemēri balstīti uz konkrēto auditoriju. Pēc katras nodarbībām aicinājums būs praktiskai individuālai darbībai, kas noslēgsies ar prezentācijas treniņu ar laikā līdz nodarbībai saziņai ar vadītāju par atgriezenisko saiti. 

Saturs ir piemērots tiem, kas vēlas attīstīt savu esošo biznesu-hobiju, līdz pelnošam uzņēmumam un tiem, kuriem ir ideja vai vēlme dibināt uzņēmumu. 
Izmantos digitālo prezentāciju un tāfeles rīkus. 

1. diena:
 

Bizness kā nodarbošanās un peļņas avots. Pamats uzņēmējdarbībai, biznesa sākums, attīstība, biznesa tendences, atšķirības Latvijā un ārzemēs. Pelnīšanas veidi un uzņēmējdarbības formas. Bizness – ar ko sākt? Un soļi līdz biznesa modelim caur praktisku darbību.
Izmantos attālinātus rīkus biznesa modeļa izveideiz
Problēmas definēšana, idejas validācija (klientu aptauja, konkurentu izpēte) un biznesa modelis. 
 
2.  diena:
 

Komandas (darbinieku) veidošana un dažādie cilvēku tipi. Kā vadīt komandu un motivēt sevi un darbiniekus augstāku rezultātu sasniegšanai, atšķirīgais darbinieku uzvedībā un motivēšanā kā labs instruments efektivitātes palielināšanai (principi, ieteikumi, atgriezeniskā saite, apmierinātības pētīšana). Pašmotivācija un pozitīvās domāšanas treniņš kā iedarbīgs līdzeklis ikdienā. Kā komandu un darbiniekus izvēlas pasaules izcilākie vadītāji? Kā veidot patīkamu un uz izaugsmi balstītu darba vidi? 
 
3.  diena:
 

Uzņēmuma mērķis, vīzijas un misija un zīmola nozīmīgums. Mārketings un zīmola izveide, komunikācija digitāli un veidi klientu sasniegšanai. Kā būt modernam un iet līdzi laikam? Kāds ir mans pakalpojums vai serviss un kas tajā ir svarīgi klientam?
Pārdošana un komunikācija: nozīmīgākā prasme jebkuram līderim un darbiniekiem. Kas ir PITCH, kāpēc tas ir svarīgi un kā pielāgot? 
Kādi ir svarīgi aspekti lielākai pārdošanai un dažāda veida pieejas. Kā klients nonāk līdz mums? 
 
 
4. diena:


Pārdošanas praktisks treniņš par sevi, uzņēmumu vai biznesa ideju un atgriezeniskā saite. 
Netaustāmi, bet pievienotās vērtības elements, ka ļauj vieglāk pārvarēt grūtības un attīstīties.
Uzņēmējdarbības ekosistēma un tās elementi. Ekosistēmā vairāk finansējuma, kā to izmanto un kur tas ir? Atbalsta instrumenti un atbalsta iespējas Latvijas uzņēmējdarbības ekosistēmā.Atbalsta instrumenti un atbalsta iespējas Latvijas uzņēmējdarbības ekosistēmā.
 
 
Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 

Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos biznesa apmācību sesijai, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Organizācija
Tālrunis
E-pasts
Seminārs tiešsaistē
Dalībnieku skaits