Intensīvais praktisko semināru cikls

Kā godīgā cīņā uzveikt konkurentus un paņemt to tirgus daļu


Biznesā liela nozīme ir konkurencei – ar to mazākā vai lielākā mērā sastopas ikviens uzņēmējs, līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums par to, kā cīnīties ar konkurentiem un iegūt priekšroku cīņā par klientiem? Laikā, kad teju ikvienā nozarē parādās arvien vairāk jaunu uzņēmumu, tieši zināšanas par konkurentiem un konkurētspējas paaugstināšanu ļauj prognozēt konkurentu reakciju uz tādām darbībām kā cenu pazemināšana, reklāmas kampaņu pielietošana un jaunas produkcijas ieviešana. Par to, kā apsteigt konkurentus, ikviens uzzinās, apmeklējot semināru ciklu “Kā godīgā cīņā uzveikt konkurentus un paņemt to tirgus daļu”.

Apmācību ietvaros ikvienam uzņēmumam būs iespēja iegūt vērtīgas zināšanas par to, kā organizēt komunikāciju un pārdošanu, uzzināt par to, kas darbojas Latvijas tirgū, kā apsteigt konkurentus un veiksmīgi izcīnīt stabilu vietu tirgū, kā arī to, kā šo pozīciju noturēt.


Apmācību norises laiks: pēc pieprasījuma.



E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 296 + PVN.



Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta "Biznesa Akadēmija" apliecība PDF formātā.

Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 
Katram semināra apmeklētājam – reklāmas un publicitātes iespēja interneta medijos apmācību maksas apmērā – PAR BRĪVU, pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" atbalstam. Reklāmu un reklāmas rakstus interneta portālos un sociālajos tīklos iespējams izvietot "Nacionālās mediju grupas" interneta resursos, plašāk skatiet: www.nmg.lv
 


“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.



 


Apmācību vadītājs: Alberts Jodis –
 pazīstams mārketinga, reklāmas un PR jomas speciālists ar lielu pieredzi uzņēmējdarbībā. 

Viņš ir izveidojis un vada vienu no pazīstamākajām pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrām Latvijā – Alberta Uzņēmumu grupa jau kopš 2002. gada. A. Jodim pieder arī Nacionālā mediju grupa, biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija" un "Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs".

Alberts ir ieguvis jurista grādu Latvijas Universitātē un paralēli darbam aģentūrā izveidojis ap 25 dažādu nozaru uzņēmumu un zīmolu, kur katrs no tiem savā jomā piedāvā visaugstākās raudzes pakalpojumu pēc būtības un labāko klientu servisu. 

Alberts Jodis aizraujas ar savu klientu biznesa attīstību un dara visu, lai sadarbība ar viņu tiem būtu patīkama un rezultētos ar veiksmīgu iznākumu. 




APMĀCĪBU SATURA IZKLĀSTS:
 

 

1) Kaujas platformas sagatavošana, pašanalīze un swot
 

Konkurences pamatā ir vairāki aspekti, tāpēc, lai efektīvāk varētu rīkoties un piedāvāt efektīvākos vadības risinājumus, svarīgi ir sākt ar savas organizācijas pašanalīzi un noskaidrot jūsu uzņēmuma stiprās, vājās pusēs, iespējas un riskus. Tikai izvērtējot savu darbību, iespējams plānot savas aktivitātes, kas paaugstinātu uzņēmuma konkurētspēju.


2) Konkurentu izpēte, analīze un mērķu izvēle
 

Uzņēmējiem ir jāizprot savu klientu vajadzības, taču tas nav viss – nepieciešams arī apzināt konkurentus. Zināšanas par konkurentiem ļauj prognozēt konkurentu gājienus. Vispirms rūpīgi apskatiet to, ko dara jūsu konkurents. Otrkārt, apskatiet, ko nedara jūsu konkurents, un pēc tam mēģiniet aizpildīt šo tirgus daļu. Tāpat jūs varat izmantot atšķirības, lai uzzinātu, kā rīkoties ar konkurenci uzņēmējdarbībā.


3) Produktu benchmarking, pozicionējums un komunikācija
 

Salīdzinājums jeb benčmārkings (benchmarking) ir dažādu organizāciju procesu novērtēšanai plaši izmantots instruments. Benčmārketings ir mehānisms, kas ļauj salīdzināt viena uzņēmuma darbības rezultātus ar citu uzņēmumu sniegumu. Parasti izmērītie izmēri ir kvalitāte, laiks un izmaksas. Salīdzinošās novērtēšanas procesa laikā tiek rastas atbildes uz jautājumu, kas jādara, lai mēs darbotos labāk, nekā konkurents?


4) Uzbrukums, aplenkums un pretinieku nokausēšana
 

Apzinoties konkurentu stiprās un vājās puses, iespējams izveidot stratēģiju, kuras mērķis ir palīdzēt veiksmīgāk plānot jūsu turpmākās darbības. Šis posms ietver iespēju īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus.


5) Uzvara, tās nostiprināšana un gatavošanās nākamajai kaujai
 

Zināšanas par konkurentiem sniedz iespēju palielināt biznesa ieņēmumus, pārdošanas apjomus un tirgus daļu, taču svarīgāks ir jautājums – kā izmantot šīs priekšrocības pret konkurentiem, lai kļūtu par uzvarētāju? Tikpat svarīgi ir sagatavoties arī jauniem izaicinājumiem.


 

 


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/


Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos semināru ciklam, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts