Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu

„Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana”
 

Mūsdienās ļoti nozīmīgu lomu veiksmīga uzņēmuma attīstībā spēlē izcila klientu apkalpošana. Jo labāk attieksimies pret klientiem, jo pozitīvāka būs viņu pieredze, kā rezultātā viņi būs motivēti atgriezties atkārtoti. Tādējādi klientu serviss uzskatāms par vienu no svarīgākajiem rīkiem uzņēmumu attīstība, tai skaitā reputācijas nodrošināšanā. Taču ar labu klientu apkalpošanu vien nepietiek, lai paaugstinātu klientu lojalitāti un uzņēmuma ienākumus. Izcilība ir tas, uz ko nepieciešams tiekties.

Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu „Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana”
 aicina nekad neapstāties strādāt pie sava uzņēmuma klientu servisa
 līmeņa un rūpēties par par izcilu klienta apkalpošanu.
 
Apmācību gaitā būs iespējams atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeni, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus.
 
 

Semināra norises laiks: 2021. gada 8. februārī no plkst. 10.00–14.00 


Apmācību iespējas:


E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.


Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 


Semināra lektore: Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Anita Rošāne ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 





“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.




Semināra mērķis:
 
Pilnvērtīgi, izglītojoši un aizraujoši apgūt jaunas zināšanas;
Iegūt daudzpusīgas zināšanas par profesionālu klientu apkalpošanu;
Stiprināt savu profesionālo kapacitāti (varēšanu) klientu apkalpošanā un paaugstināt personisko konkurētspēju.
 
Mērķa auditorija: strādājošie, kuru darba pienākumi tieši vai pastarpināti saistīti ar klientu apkalpošanu. 

 

SEMINĀRA PROGRAMMĀ:



1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā:
 
  • Kādēļ uzņēmumam vajadzīgs “klients” un ko ietver jēdziens “apkalpošana” 
  • Ko gaida klients?
  • Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā.
  • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi.
  • Attieksme un tās izpausmes veidi.
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās.
  • Profesionālo efektivitāte – negatīvo emociju profilakse un pārstrāde.


 2.  Kā strādāt ar sarežģītu klientu:
 
  • Kādēļ klienti mēdz būt agresīvi.
  • Kontakta dibināšana.
  • Emocionālās distances un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē.
  • Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu.
  • Problēmsituācijas identificēšana, emociju atsijāšana.
  • Problēmsituāciju risināšanas algoritms.
     

 
Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/


Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos klientu apkalpošanas semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts