Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu

„Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana”
 

Mūsdienās ļoti nozīmīgu lomu veiksmīgā uzņēmuma attīstībā spēlē izcila klientu apkalpošana, jo biežākais klientu zaudēšanas iemesls ir tieši neapmierinātība ar apkalpošanas līmeni. Klientu serviss uzskatāms par vienu no svarīgākajiem rīkiem uzņēmumu attīstībā, tai skaitā reputācijas nodrošināšanā. Īpaši svarīgi tas ir laikā, kad klientu apkalpošanā ir spraiga konkurence, līdz ar to ikviens uzņēmums, kurš darbojas klientu apkalpošanas sfērā, zina, cik svarīgi ir nodrošināt izcilu apkalpošanu, jo klientu apkalpošanas kvalitāte atsaucas uz klientu atsauksmēm par uzņēmumu, līdz ar to arī uz uzņēmuma tēlu.

Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu „Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana” aicina nekad neapstāties strādāt pie sava uzņēmuma klientu servisa līmeņa un rūpēties par izcilu klientu apkalpošanu.
 
Apmācību gaitā būs iespējams atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeni, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klientu apkalpošanas noslēpumus.
 
 

Semināra norises laiks: 27. jūlijā no plkst. 10.00 - 13.15


Apmācību iespējas:


E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms. 

 

Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 


Semināra lektore: Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Anita Rošāne ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 





“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.




Semināra mērķis:
 
Pilnvērtīgi, izglītojoši un aizraujoši apgūt jaunas zināšanas;
Iegūt daudzpusīgas zināšanas par profesionālu klientu apkalpošanu;
Stiprināt savu profesionālo kapacitāti (varēšanu) klientu apkalpošanā un paaugstināt personisko konkurētspēju.
 
Mērķa auditorija: strādājošie, kuru darba pienākumi tieši vai pastarpināti saistīti ar klientu apkalpošanu. 

 

SEMINĀRA PROGRAMMĀ:



1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā:

Ņemot vērā atziņu, ka viens no veiksmīga biznesa stūrakmeņiem ir teicama sadarbība ar klientiem, seminārā iegūtās zināšanas palīdzēs ikvienam uzlabot savas klientu apkalpošanas spējas, motivēt klientus atgriezties atkārtoti, palielināt klientu apmierinātību un lojalitāti, kā arī tādējādi uzlabot uzņēmuma reputāciju un ienākumus.
 
  • Kādēļ uzņēmumam vajadzīgs “klients” un ko ietver jēdziens “apkalpošana” 
  • Ko gaida klients?
  • Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā.
  • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi.
  • Attieksme un tās izpausmes veidi.
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās.
  • Profesionālo efektivitāte – negatīvo emociju profilakse un pārstrāde.


 2.  Kā strādāt ar sarežģītu klientu:

Saprotot klientu daudzveidību, ir ļoti svarīgi stiprināt darbinieku komunikāciju arī darbā ar sarežģītiem klientiem. Seminārā iegūtās zināšanas palīdzēs ievērojami atvieglot darbu ar šādiem klientiem, izprast to emocijas, pareizi reaģēt nestandarta situācijās un nodrošināt izcilu pakalpojumu sniegšanas kvalitāti, neatkarīgi no dažādiem apstākļiem.
 
  • Kādēļ klienti mēdz būt agresīvi.
  • Kontakta dibināšana.
  • Emocionālās distances un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē.
  • Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu.
  • Problēmsituācijas identificēšana, emociju atsijāšana.
  • Problēmsituāciju risināšanas algoritms.
     

 
Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/


Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos klientu apkalpošanas semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts