Apmācību programma:

KVALIFIKĀCIJAS CELŠANAS KURSI PERSONĀLA VADĪTĀJIEM
 
Mūsdienās personāla speciālisti ir nozīmīgi darbinieki. Vadītāji, kuri ir ieinteresēti organizācijas attīstībā, talantu piesaistīšanā un veidošanā, neiztiek bez profesionāliem darbiniekiem personāla vadības jomā. Tas ir attiecināms ne tikai uz lieliem, bet arī uz vidējiem un maziem uzņēmumiem. Personāla darba organizācija palīdz maksimāli efektīvi izmantot atsevišķu darbinieku potenciālu, atklāt apslēptās dotības, novērtēt un attīstīt esošās kompetenci, rūpēties par darbinieku labsajūtu, radīt un attīstīt tādas lojalitātes programmas, lai spējīgākie darbinieki vēlētos ar savu ieguldījumu vairot organizācijas kapitālu, veicināt tās attīstību un konkurētspēju, kā arī veidot saliedētu kolektīvu.

Tieši tāpēc, lai nepieļautu šādas kļūdas un piesaistītu jaunus talantus, attīstītu esošo kompetenci un potenciālu, kā arī veidotu veiksmīgu vienošanos uzņēmuma kolektīva vidū, ir svarīgi sekot līdzi jaunumiem personāla vadības jomā un apgūt nepieciešamās zināšanas, kas palīdzēs vairot uzņēmuma izaugsmi. To veiksmīgi realizēt palīdzēs Biznesa Akadēmija, kura rīko īpašu intensīvo 4 nodarbību intensīvo kursu "
KVALIFIKĀCIJAS CELŠANAS KURSI PERSONĀLA VADĪTĀJIEM", kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu svarīgāko un aktuālo personāla vadības jomā, pieredzējušiem pasniedzējiem daloties zināšanās gan mutiski, gan ar informatīvo materiālu palīdzību.
 
Pēc apmācību kursa, uzņēmuma darbinieki būs informēti, kā darba procesā pareizi pielietot atbilstošus darba instrumentus, metodes un veidus, kā sekmēt uzņēmuma darbību. Ikviens, kurš būs apmeklējis intensīvo kursu, turpmāk veiksmīgi spēs tikt galā ar sarežģītām situācijām, spēs efektīvi vairot komunikāciju starp vadību un tā darbiniekiem, zinās, kā labāk motivēt gan sevi, gan kolektīvu, kā arī varēs veiksmīgi virzīt uzņēmumu uz panākumiem un izaugsmi. Nedrīkst aizmirst, ka personāla vadītāji ir vieni no uzņēmumu svarīgākajiem darbiniekiem, tieši tādēļ tiem ir arī jāsniedz atbilstošas zināšanas.



Apmācību norises laiks: 15. marts, 21. marts, 22. marts, 24. marts no plkst. 10.00–13.00

Apmācību iespējas:


E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms. Cenā iekļauti apmācību materiāli.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 119 + PVN.

 
Katram tiešsaistes semināra dalībniekam par brīvu – "Biznesa Karte", kas nodrošina 25% atlaidi semināriem un biznesa apmācībām nākamos 6 mēnešus.

 
Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"

Par dalību apmācībās tiek izsniegta "Biznesa Akadēmija" apliecība.

Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 


“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.




 



Apmācību vadītāja: Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 







Apmācību lektore – Diāna Grīnberga – praktizējoša juriste darba tiesībās, darba aizsardzībā, administratīvā pārkāpuma un administratīvā procesā. Pasniedzējai ir 10 gadu pieredze Valsts darba inspekcijā, tai skaitā pieredze Juridiskās nodaļas vadītājas amatā. Ikdienā konsultē uzņēmējus un fiziskās personas darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu piemērošanā, pārstāv klientu intereses valsts iestādēs un tiesās administratīvo pārkāpumu lietās un administratīvajos procesos. Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā.








Apmācību vadītāja: Mg. sc. Ilga Robežniece, vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā – lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 „Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā”. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas – lietvežiem, biroja administratoriem u.c.





SATURA IZKLĀSTS:
 


Lietišķā komunikācija un biznesa etiķete:
 

• Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē);
• Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība;
• Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu;
• Nevainojama uzvedība un labas tonis. Aizrādījumi un kritika;
• Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana;
• Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats;
• Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.

 
 
Komandas veidošana un motivācija.
 

• Vai visi var būt komandas līderi?
• Kā saprast savas komandas vajadzības? 
• Kā atlasīt komandu un veidot stipru tās kodolu;
• Kas ir materiālā un nemateriālā motivācija;
• Individuālā un grupas motivācijas līdzsvara saglabāšana;
• Kas ir profesiogramma un amatu aprakstu veidošana.

 

Personāla vadība:
 

⦁ Personāla atlases aktualitātes un iespējamā cilvēku resursu plānošana mūsdienās.
⦁ Personāla atlases jaunākās metodes un vadības pieejas (jaunās interviju formas)
⦁ Personāla novērtēšana un uzdevumi, kā ievadīt jaunu darbinieku uzņēmumā; darbinieks, ar kuru pārtrauc darba attiecības (vai kurš pārtrauc).
⦁ Kā atlasīt komandu (darbinieki kompetenču stratēģijas) un veidot stipru tās kodolu.
⦁ Efektīvas pieaugušo apmācības sistēmas nozīme uzņēmumā
⦁ Atbildība par personāla attīstību. Talanti un potenciāls.
⦁ Organizācijas kultūra.


Personāla tiešsaistes atlase:
 

  • Priekšnoteikumi un sagatavošanās efekīvai un rezultatīvai intervijai.
  • Piemērotas vides izveide (izvēle), atlases komisijas, atbilstoša aprīkojuma izvēle.
  • Kandidāta sagatavotība.
  • Pārdomātas intervijas vadīšana.
  • Ko var un ko nevar sniegt tiešsaistes formāts, kopīgais un atšķīrīgais.
  • Situācijas modelēšana.



Priekšnoteikumi sekmīgai darba organizēšanai:
 

  • Aprīkojums un “mājas biroja” izveide.
  • Darbinieka dienas rutīna un personiskā sagatavotība.
  • Atgriezeniskās saistes uzturēšana, kontrolēšana un deleģēšana.
  • Kontakta uzturēšana – sapulces, webināri, grupas.
  • Atbalsta dienesta funkcijas un nepieciešamība.
  • Darba drošība, darba higiēna.
  • Profesionālās izdegšanas profilakse.


Lietvedība personāla vadītājiem:
 

  • Kā iestādē, uzņēmumā organizēt personāla dokumentu pārvaldību?
  • Kā identificēt un noteikt prasības, kādus personāla dokumentus obligāti jāveido, kādus organizatoriskos iekšējos normatīvos aktus) jāizstrādā, lai izvairītos no riskiem?
  • Kā strādāt integrētā vidē (dokumenti dažādos nesējos), kā to darīt, lai dokumenti būtu atbilstoši saglabāti un tos varētu izmantot, kā pierādījumus, apliecinājumus.
  • Kā veidot personas lietas, vai tās var arī neveidot?
  • Kā nodrošināt atbilstošu dokumentu aizsardzību visā dokumenta dzīves ciklā?
  • Kā izvērtēt personāla dokumentus, lai noteiktu to glabāšanas laiku un/vai arhīvisko vērtību?
  • Vai darba līgumus var parakstīt ar drošo elektronisko parakstu?
  • Kā jāreģistrē un ko var nereģistrēt? Vai ir nepieciešami amata, darba apraksti un, ja tos izstrādā, kā to darīt?
  • Kā vadīt un organizēt personāla dokumentu pārvaldību?




Darba tiesības personāla speciālistiem:
 

  • Darba līguma un grozījumu pareiza noformēšana, biežākās nepilnības darba līguma noformēšanā, to nozīme turpmākajās darba tiesiskajās attiecībās un iespējamos darba strīdos. 
  • Darba līguma nosacījumi, ja darbs tiek veikts attālināti. 
  • Dīkstāve, neparedzēta darba veikšana un papildu darbs.
  • Darba samaksas, tai skaitā piemaksas, slimības naudas un ikgadējā apmaksātā atvaļinājuma, izmaksa. Ieturējumi no darba samaksas.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/


Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos KVALIFIKĀCIJAS CELŠANAS KURSIEM PERSONĀLA VADĪTĀJIEM, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
Biznesa kartes Nr.