SEMINĀRA SATURS:
1. Iestāžu, uzņēmumu dokumentu pārvaldība un tās ieviešana:
1.1.Dokumentu pārvaldība iestādē, uzņēmumā;
1.2.Normatīvo aktu, standartu, kas regulē dokumentu pārvaldības procesu prasības.
2. Dokumenta juridiskais spēks
3. Izmaiņas pārvaldes dokumentu noformēšanā:
3.1.Dokumentu izstrādāšana un noformēšana (rekvizīti, dienesta atzīmes, dokumenta teksts);
3.2. Prasme izstrādāt un noformēt pārvaldes sistēmas dokumentus saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem:
3.2.1. Organizatoriskie dokumenti,
3.2.2.Rīkojuma dokumenti,
3.2.3. Sarakstes dokumenti,
3.2.4. Publisko tiesību līgumi,
3.2.5. Personāla dokumenti.
3.2. 6. Faktu fiksējoši dokumenti
4. Institūcijas/Uzņēmuma dokumentu pārvaldības procesa organizācija:
4.1.Organizatoriskie dokumenti, kas nosaka dokumentu pārvaldību;
4.2. Dokumentu uzskaite, aprite un reģistrācijas veidi (lietu nomenklatūra, dokumentu klasifikācija, reģistru uzskaite, aprites shēmas)
5. Dokumentu atvasinājumi un dokumenta dublikāts
6. Atbildes uz jautājumiem
“Lietvedības mācību centrs”
Tālrunis: 25396231
E-pasts:
[email protected]