NORVĒĢU VALODAS KURSI – A2
 (atbilstoši Eiropas valodu prasmes A2 līmenim)

 
Apjoms stundās: 32 akadēmiskās stundas
Teorija: 8 akadēmiskās stundas
Praktiskās mācības: 24 akadēmiskās stundas
Apmācību veids: tiešsaiste, izmantojot Zoom platformu. Grupu nodarbības.
Apmācību norise: pēc pieprasījuma, norises laiku saskaņot ar pasniedzēju.
Cena: EUR 143,64 + PVN

Par valodas apguvi tiek izsniegta “Valodu Centrs” apliecība elektroniskā (PDF) formātā. Cenā iekļauti mācību materiāli.

Mērķis: nostiprināt un tālāk attīstīt komunikatīvās iemaņas norvēģu valodā. Kursa ietvaros, aplūkot norvēģu valodas gramatikas pamatkategorijas un pamatlikumus.
Apmācību mērķis ir attīstīt un nostiprināt gramatiski pareizu runu un rakstu valodu. 


Apmācību programmas vispārizglītojošie un profesionālie uzdevumi:

 Izglītības procesā dot iespējas:

 
- Nostiprināt un attīstīt nepieciešamo vārdu krājumu un prasmes sazināties;
- Praktizēt tulkošanu, runāšanu, klausīšanos;
- Apgūt komunikācijas veidošanu.


Mācību metodes: tiešsaistes lekcijas, mājas darbi, kontroldarbi, dialogi, lomu spēles, prezentācijas, audio un video materiāli, Euro Talk interaktīvie CD- Rom.

Apmācību programmas apguves kvalitātes novērtēšana:
Izglītojamie, kas apguvuši norvēģu valodas apmācību programmu un ieguvuši nepieciešamo zināšanu un prasmju vērtējumu – „ieskaitīts” visos norvēģu valodas mācību priekšmetos un nokārtojuši noslēguma pārbaudījumu, saņem mācību centra apliecību par norvēģu valodas pārzināšanu 
A2 līmenī ar norādītu akadēmisko stundu skaitu.



Apmācību pasniedzēja: Mg.oec., Zviedru, norvēģu valodas pasniedzēja, tulks Eva Boikova


E. Boikova ir starptautiskā valodu centra “Nordic Solutions” dibinātāja – direktore, pasniedz zviedru un norvēģu valodu kopš 2007. gada. Zinātniskajā pētniecībā darbojusies Latvijas Universitātes Tautsaimniecības institūtā ekonomikas un vadības fakultātē un ir stažējusies Bergenas Universitātes ekonomikas un vadības fakultātē doktorantūrā Norvēģijā 2009. gadā.

Ir darbojusies pie zinātniski pētnieciskajiem projektiem Latvijas un ārzemju akadēmiskajos izdevumos  “Latvijas tautsaimniecības resursi un tautsaimniecības attīstības iespējas”, “Latvijas tautsaimniecības resursi un tautsaimniecības attīstības iespējas Baltijas valstu ekonomiskās izaugsmes kontekstā”. Ir piedalījusies vairākās starptautiskajās zinātniskajās un vietējās konferencēs, kur uzstājusies par medikamentu cenu pieauguma ierobežošanas iespējām veselības aprūpē.

2005. gadā pabeigusi Baltijas jūras reģiona studijas Upsalas Universitātē Zviedrijā. Ir darbojusies vairākos valodas apmācības projektos, kur tika mācīta norvēģu valoda medmāsām darbam veselības aprūpes iestādēs Norvēģijā (Walmon Helsevikar, Norge), DNB bankas, Swedbankas, UPB darbiniekiem, u.c. Paralēli pedagoģiskai darbībai E. Boikova veic tulkošanas darbus zviedru un norvēģu valodā un saskata skandināvu valodas prasmju pielietojumu kā perspektīvu un ekonomikas attīstību sadarbības veicinošu faktoru Latvijas izaugsmei.  


MĀCĪBU PLĀNS

1. Par Norvēģiju. Ģeogrāfija, klimats – 4. ak. st. (3 h)
 
  • Sarunas tēmas: Pastāstīt par klimatu un dabu. Pastāstīt par dzīvesvietu. Jautājumi par ceļu, paskaidrot, kur vietas atrodas un kā tur nokļūt.
  • Gramatika: „Mange” (daudz) un „mye” pielietojums.
  • Uzdevumi: Mājas darbi no darba burtnīcas, klausāmie vingrinājumi.

2. Skola, izglītība – 4. ak. st. (3 h)
 
  • Sarunu tēmas: Mācību priekšmeti, izglītības iespējas – vidusskola, augstskola, universitāte.
  • Gramatika: Teikuma struktūra virsteikumā un palīgteikumā.
  • Uzdevumi: Mājas darbi no darba burtnīcas, klausāmie vingrinājumi. Uzrakstīt / pastāstīt par savu izglītību.

3. Ģimene un kopdzīve. Tradīcijas, reliģija, paražas un pielietojums – 4. ak. st. (3 h)

 

  • Sarunu tēmas: Izteikt pozitīvas un negatīvas sajūtas. Pastāstīt par savu ģimeni.
  • Gramatika: Piederības vietniekvārds „sin” (savs). „Som” (kā, kas, kuri) teikumi, kur „som” ir teikuma priekšmets.
  • Kontroldarbs (1.–3.nodaļa) – gramatiskā daļa un mutiskā (veidot dialogus).
  • Uzdevumi: Mājas darbi no darba burtnīcas, klausāmie vingrinājumi. Uzrakstīt, pastāstīt par savu ģimeni.

4. Ekonomika – 4. ak. st. (3 h)

 

  • Sarunu tēmas: Diskusijas par dzīvokli. Lasīt un atbildēt uz sludinājumiem. Diskutēt par personīgo ekonomiku, salīdzināt dzīvesvietas un izteikties par priekšrocībām un trūkumiem.
  • Gramatika: Īpašības vārds salīdzinošā pakāpē un vispārākajā pakāpē. „Som” (kas) teikumi, kur „som” ir izteicēja formā.
  • Uzdevumi: Mājas darbi no darba burtnīcas, klausāmie vingrinājumi.

5. Svētki un svinības, kultūra – 4. ak. st. (3 h)

 

  • Sarunu tēmas: Diskusijas par svētkiem un izteicieni pie galda. Par Ziemassvētkiem, Lieldienām, 17. maiju, Jāņiem.
  • Gramatika: „Synes” un „tror” pielietojms.
  • Uzdevumi: Mājas darbi no darba burtnīcas, klausāmie vingrinājumi. Uzrakstīt / pastāstīt par tradicionalo svētku svinēšanu Latvijā.

6. Veselība. Ķermenis, uzturs un brīvais laiks – 4. ak. st. (3 h)

 

  • Sarunu tēmas: Diskusijas par aktivitātēm, kuras nepieciešamas, lai sevi noturētu formā. Dialogs par veselību. Izteicieni par pašsajūtu. Pieteikt vizīti pie ārsta.
  • Gramatika: Prievārdi.
  • Uzdevumi: Mājas darbi no burtnīcas, klausāmie uzdevumi.

7. CV, motivācijas vēstule – 4. ak. st. (3 h)

 

  • Sarunu tēmas: Iepriekšējā darba pieredze, darba vēlmes Norvēģijā. Par darba tirgu, darba meklēšanu un CV. Darba intervija. Pastāstīt par izglītību un iepriekšējo darba pieredzi un darba vēlmēm.
  • Gramatika: Palīgteikumi par laika izteicieniem – „da” (tad) un „nar” (kad). Da kā saiklis un apstākļa vārds. Modālie darbības vārdi pagātnes formā.
  • Kontroldarbs (4.–6.nodaļa) – gramatiskā daļa un mutiskā (veidot dialogus).
  • Uzdevumi: Mājas darbi no burtnīcas, klausāmie uzdevumi.

8. Noslēguma pārbaudījums – 4. ak. st. (3 h)

Noslēguma pārbaudījums (klausīšanās, gramatiskā un mutiskā daļa).










Tālrunis papildus informācijai: 20355559; e-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos norvēģu valodas kursiem (A2), lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums (ja ir)
Tālrunis
E-pasts