Intensīvais seminārs

Efektīva personāla atlase – kā uzņēmumam atrast un izvēlēties savai komandai labākos darbiniekus
 

Šodien darbinieku piesaiste ir īsts izaicinājums ikvienam darba devējam. Kā atrast īstos darbiniekus? Kā viņus noturēt? Kā izveidot profesionālu un izaugsmi orientētu komandu, kas veiksmīgi darbotos ilgtermiņā? Tie ir jautājumi, kas satrauc ikvienu darba dēvēju, kas vēlas iegūt darbiniekus, kuri strādā efektīvi un ir motivēti sasniegt uzņēmuma mērķus. Ņemot vērā to, ka profesionāls darbaspēks ir kļuvis par svarīgāko sekmīgas konkurences atbalsta punktu, tagad ikvienam ir iespēja apmeklēt praktisko semināru “Personāla atlase”, lai uzzinātu vairāk par personāla atlasi un saprastu, vai konkrētais cilvēks der organizācijai. 

Semināra ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt visu aktuālāko par personāli atlasi, tās būtiskākajiem aspektiem, kā veidot atlases procesu un to vadīt, kā atlasīt pareizos kandidātus atbilstoši organizācijas vērtībām utt.

 

Semināra norises laiks: pēc pieprasījuma



Apmācību iespējas:


E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.
 

Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija". Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību apmācībās tiek izsniegta biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība elektroniskā (PDF) formātā.


Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/
 


Semināra lektore: Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Anita Rošāne ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 






“Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.



 

SEMINĀRA PROGRAMMĀ:


 
1. Jaunumi darba tirgū un to ietekme uz personāla atlases procesu
2. Kā sagatavoties personāla atlasei un konkrēta risinājumu izstrāde
3. Amata apraksta nozīme personāla atlasē
4. Darba sludinājums un kā to sagatavot
5. Personāla atlases procedūra – sākot no prasību noskaidrošana, beidzot ar kandidātu meklēšanu
6. Pretendentu dokumentu izvērtēšanas kritēriji
7. Kā izvērtēt kandidātus un atrast labāko
8. Atlases interviju veidi
10. Jautājumu veidi un tehnika
11. Kā parūpēties par to, ka atlasītais kandidāts būs tieši jūsu uzņēmumam vajadzīgais un neatņemamais ķēdes posms
12. Kandidātu novērtēšana un izvēle.
 
 

 
Visas apmācību programmas: registreties.lv/apmacibas vai http://seminari.lv/


Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: [email protected]

Lai pieteiktos semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts