Praktiskais seminārs
 
UZŅĒMUMA DARBĪBA un GRĀMATVEDĪBAS UZSKAITE Covid-19 apstākļos


Jaunais koronavīruss “Covid-19” skāris ne tikai cilvēku, bet arī uzņēmumu veselību – arvien biežāk tiek ziņots par krīzes situācijām biznesā, kas raisījis neskaitāmus jautājumus gan uzņēmumu vadītājiem, gan darbiniekiem. Kā pārdzīvot krīzi? Kā nodrošināt biznesa dzīvotspēju? Kur rast atbalstu?

Tiešsaistes e-seminārs “Uzņēmuma darbība un grāmatvedības uzskaite Covid-19 apstākļos” sniegs nepieciešamās zināšanas par tālāko rīcību un ko uzņēmumiem darīt, lai “Covid-19” sekas tiem būtu pēc iespējas nesāpīgākas.

E-semināra ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt visu par nodokļiem, maksātspēju, izmaksu optimizāciju, valsts atbalsta pasākumiem, darba samaksām, dīkstāves apmaksu un visu pārējo, kas skar uzņēmumus saistībā ar “Covid-19”.



Semināra norises laiks: pēc pieprasījuma

Apmācību veidi: 

E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā (Zoom) – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms. Cenā iekļauti apmācību materiāli.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 39.
 
Apmācību organizators: "Nodokļu likumdošanas izglītības centrs". 

Par dalību seminārā tiek izsniegta "Nodokļu likumdošanas izglītības centrs" apliecība elektroniskā (PDF) formātā.
 
 
 

MĀCIES KOPĀ AR DRAUGIEM VAI KOLĒĢIEM TIEŠSAISTĒ – līdz pat 3 apmācību dalībniekiem par 1 cenu. KOPĀ MĀCĪTIES IZDEVĪGĀK! Ja esat vairāk nekā 3, tad piemaksa par katru nākamo e-apmācību dalībnieku – Tavu draugu vai kolēģi – tikai 20%, kā arī apliecības – visiem tiešsaistes apmācību dalībniekiem. 


Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs (NLIC) jau kopš 2008. gada regulāri organizē dažādus seminārus par grāmatvedības un nodokļu jautājumiem un šī brīža ekonomiskajās pārmaiņās dod iespēju interesentiem apmeklēt vairākus seminārus mēnesī, tādējādi maksimāli palielinot vai uzlabojot esošās zināšanas.
 




Lektore: grāmatvedības un nodokļu eksperte, semināru lektore Jadviga Neilande.

Sertificēta nodokļu konsultante, ilggadēja VID speciāliste ar lielu pieredzi nodokļu konsultāciju jautājumos, Latvijas Nodokļu konsultantu asociācijas biedre, ilgstoša darba pieredze sniedzot konsultācijas un pārstāvot uzņēmumus tiesvedībās nodokļu un grāmatvedības jautājumos.








SEMINĀRA PROGRAMMĀ:


DARBINIEKI  NODOKĻI  MAKSĀTSPĒJA  IZMAKSU OPTIMIZĀCIJA  VALSTS ATBALSTA PASĀKUMI DARBA SAMAKSA  ATVAĻINĀJUMI ➯ ATLAIŠANAS IZMAKSAS  SLIMĪBAS LAPAS  DĪKSTĀVES APMAKSA


1) DARBINIEKU DARBA ORGANIZĒŠANA
 
– darbinieka atlūgums vai pušu vienošanās – kā pareizi noformēt dokumentus, izmaksas,
– darbinieku atlaišana (darbinieku skaita samazināšana) – kā informēt par atlūgumu, ko darīt, ja darbinieks to atsakās parakstīt,
– bezalgas atvaļinājums, kura ilgums likumdošanā netiek ierobežots, bet tikai ar darbinieka piekrišanu
– ikgadējais apmaksātais atvaļinājums - piekrišanu nevajag - darbinieks neavar atteikties iet atvaļinājumā - rīkojuma paraugs
– nepilna darba laika noteikšana (darba dienas vai darba nedēļas saīsināšana) - šīm izmaiņām nepieciešama darbinieka piekrišana - ko darīt, ja tas nepiekrīt?
– kas ir dīkstāve un kāpēc par to ir jāmaksā darba devējam?

2) ATTĀLINĀTĀ DARBA ORGANIZĒŠANAS DARBINIEKIEM
 
– kā noformēt attālināto darbu, nodrošinot darbinieka sasniedzamību, atsaukšanu uz darba vietu un saziņu.

3) NODOKĻU SAMAKSAS TERMIŅA PAGARINĀŠANA / ATLIKŠANA

– kā pareizi vērsties VID, lai pamatotu esošā nodokļu parāda samaksas pagarināšanu (sadalīšana termiņos vai atlikšana)
– gaidāmās nodokļu likumdošanas izmaiņas – kad tās varētu tikt pieņemtas?

 
4) JAUNA UZŅĒMUMA DIBINĀŠANA – ESOŠĀ MAKSĀTSPĒJAS PROBLĒMU GADĪJUMĀ
 
– kā pareizi izveidot jauno uzņēmumu, lai tam nebūtu jāatbild par vecā parādiem jeb ko nozīmē – pārņemšana.

5) DARBA SAMAKSA KRĪZES APSTĀKĻOS
 
– kā grāmatvedībā novērtēt vadības veiktās izmaiņas,
– kā uzskaitīt un apmaksāt dīkstāvi,
– kā samazināt darba algas un/vai darba laiku,
– kā noformēt bezalgas atvaļinājumu un to deklarēt VID.

6) DARBINIEKU ATLAIŠANAS IZMAKSAS
 
– izmaksas kas izriet no darbinieka uzteikuma, pušu vienošānās un darbinieku skaita samazināšanas,
– atvaļinājuma pārmaksas vai kompensāciju pareiza noteikšana,
– atvaļinājuma uzskaite grāmatvedībā,
– atvaļinājuma apmaksa tā sadalīšanas gadījumā.

Citi jautājumi un konsultācijas pēc e-semināra dalībnieku vēlmēm.

 
 
"Nodokļu likumdošanas izglītības centrs"
Tālrunis: 29948182
E-pasts: [email protected]
 
 
 
 

Lai pieteiktos semināram, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Vārds, Uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
E-seminārs tiešsaistē
Seminārs neklātienē