Biznesa izaugsmes veicināšanas un
konkurētspējas stiprināšanas 2 mēnešu apmācību cikls – vidējā līmeņa vadītājiem un speciālistiem

BIZNESA KLASE
(2020. gada februāris–marts)

 
Vidējā līmeņa uzņēmumu vadītājiem un speciālistiem, kā arī pārdošanas, mārketinga, reklāmas vai personāla speciālistiem, ir iespēja pieteikties unikālai biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" 6 semināru apmācību programmai BIZNESA KLASE 2020. gada februāris–marts.

Pateicoties finansējumam, šobrīd ir pieejama īpaši demokrātiska cena 6 biznesa apmācību ciklam, kas norisināsies līdz 2020. gada februārim (ieskaitot) un kura ietvaros būs iespēja uzzināt par jaunākajiem risinājumiem pareizas biznesa stratēģijas izveidē, inovāciju pielietojumu, pārdošanas tehnoloģijām, efektīva mārketinga un reklāmas instrumentiem, pareizas komunikācijas piemēriem un pareizas finanšu / nodokļu politikas plānošanas iespējām.

Biznesa apmācības vadīs tādi pazīstami pasniedzēji kā biznesa konsultante, pārdošanas veicināšanas eksperte Sandra Zeltiņa; biznesa trenere Egita Sproģe, biznesa psihologs Jānis Roze un organizāciju psiholoģe, sabiedrisko attiecību speciāliste Anita Rošāne.


3 mēnešu apmācību cikls BIZNESA KLASE jeb sešu biznesa apmācību / semināru cena ar pieejamo līdzfinansējumu sastāda tikai EUR 299 + PVN (standarta cena EUR 799 + PVN). Dalībnieku skaits – ierobežots.

Tā ir lieliska iespēja ietaupīt, jo ļauj katram uzņēmumam krietni samazināt izmaksas par darbinieku apmācību, kā arī sniedz iespēju paplašināt to darbinieku loku, kas līdz šim nav piedalījušies apmācību programmās.


APMĀCĪBU PROGRAMMA:


SEMINĀRS #1
 
Kientu lojalitātes stiprināšanas praktiskais seminārs: KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS. Uzņēmumiem, kas cenšas panākt efektīvu pārdošanu, ir jāpieliek pūles, lai saglabātu savu klientu bāzi. Galu galā jāatceras, ka jaunu klientu piesaistīšana ir 5–7 reizes dārgāka nekā to saglabāšana. Līdz ar to klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana ir visa uzņēmuma uzdevums. Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt esošo klientu pārdošanas apjomu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Jauni klienti ir nenovērtējama uzņēmuma attīstības sastāvdaļa, taču tikpat svarīgi ir arī esošie klienti, tāpēc šajā meistarklasē uzņēmumiem būs iespēja apgūt efektīvus risinājumus, kā "paņemt" maksimumu no jau esošajiem klientiem, pirms ķerties pie jaunu klientu piesaistīšanas. 

Semināra norise –  13. februārī.

Plašāka informācija: http://registreties.lv/ka-panemt-vairak


SEMINĀRS #2

Intensīvais praktiskais seminārs: IZCILA KLIENTU SERVISA SKOLA – VISS NEPIECIEŠAMAIS NO A LĪDZ Z SEKMĪGAM DARBAM AR KLIENTIEM. Semināra gaitā būs iespējams atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeni, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus. 

Semināra norise – 20. februārī.

Plašāka informācija: http://registreties.lv/klientu-servisa-skola



SEMINĀRS #3

Praktiskais pārdošanas seminārs – meistarklase: 24 IEMAŅAS, KAS JĀATTĪSTA KATRAM VEIKSMĪGAM PĀRDEVĒJAM – VISS NEPIECIEŠAMAIS SEKMĪGAM PĀRDOŠANAS REZULTĀTAM. Mūsdienās, kad ar pārdošanu ir saistīts teju ikviens uzņēmums, mūsu sabiedrība ir sadalīta pircējos un pārdevējos, kuri pastāvīgi mijiedarbojas viens ar otru. Visu tirdzniecības darījumu veiksme ir atkarīga no tā, cik kvalitatīva būs šī sadarbība un cik kompetenta būs komunikācija ar klientiem. Jāņem vērā, ka katrā pārdošanas reizē klienti mēģina saprast, vai pirkums ir tā vērts, lai atvadītos no savas naudas. 

Semināra norise – 27. februārī

Plašāka informācija: http://registreties.lv/24-iemanas-veiksmigam-pardevejam

 
SEMINĀRS #4

Intensīvais praktiskais seminārs: PĀRDOŠANAS MEISTARĪBAS SKOLA. VISS NEPIECIEŠAMAIS NO A LĪDZ Z AUGSTIEM REZULTĀTIEM KATRAM SEKMĪGAM PĀRDEVĒJAM. Nenoliedzami, ikvienā uzņēmējdarbības sfērā šodien valda saspringta konkurence. Tā liek uzņēmumiem nemitīgi censties patērētājiem piedāvāt visplašāko preču klāstu par vislabākajām cenām un attīstīties. Nepārprotami, tas, ka šī brīža darba konkurences apstākļos ikvienam ir nepieciešams uzlabot savas prasmes un paaugstināt kompetences, it īpaši pārdošanas jomā, kurā lielu lomu panākumu gūšanā spēlē izcils klientu serviss un spēja veidot stingru un efektīvu saikni ar patērētājiem.

Semināra norise – 5. martā

Plašāka informācija: http://registreties.lv/pardosanas-meistaribas-skola


 
SEMINĀRS #5
 
Pašattīstības meistarklase: GARĪGĀ INTELEKTA LĪMEŅA NOTEIKŠANA UN ATTĪSTĪBA. Mūsdienās pastāv uzskats, ka negatīva pašuztvere var samazināt dzīves ilgumu, bet iedvesmojošā tieši otrādi – paildzināt dzīves ilgumu. Pozitīva pašuztvere ir ļoti nozīmīga katra cilvēka personības izaugsmē un palīdz izvairīties no nopietnām saslimšanām un stresa, nemaz nerunājot par to, ka tas palīdz mums vairot pozitīvo domu spēku un sasniegt savus mērķus. Tiesa, lai iemācītos domāt pozitīvi, ir krietni jāstrādā ar sevi.

Meistarklases norise – 12. martā

Plašāka informācija: http://registreties.lv/domas-speks
 

SEMINĀRS #6

Stresa vadīšanas treniņš–meistarklase:  STRESS UN IZDEGŠANAS SINDROMS – KĀ AR TO CĪNĪTIES UN UZVARĒT? Mūsdienās ikvienā profesijā nākas sastapties ar izdegšanas sindroma priekšnoteikumiem, ko veicina atbildīgs darbs, lielas prasības, pārāk liela darba slodze, mazs sociālais atbalsts vai neatbilstošs materiālais un garīgais atalgojums. Semināra ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt, kā cīnīties ar stresu un izdegšanas sindromu, kā arī gūt praktiskus padomus harmoniskai un mierīgai dzīvei.

Semināra norise – 19. martā

Plašāka informācija: 
http://registreties.lv/stress-un-izdegsana


 
Katra semināra noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Biznesa semināri un apmācību programmas ar līdzfinansējumu: http://registreties.lv/apmacibas




Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis: 20355559
E-pasts: info@seminari.lv

Lai pieteiktos biznesa izaugsmes veicināšanas un konkurentspējas stiprināšanas apmācību ciklam BIZNESA KLASE, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts